ترکیه وارد یک بن بست سیاسی شده است

سرویس ترکیه - سلجوق میزراکلی، شهردار زندانی کلانشهر دیاربکر ترکیه در پاسخ به سوالات روزنامه Özgür Politika عنوان کرد: ترکیه وارد یک بن بست سیاسی شده است.

به گزارش کردپرس، سلجوق میزراکلی، شهردار زندانی کلانشهر دیاربکر ترکیه در پاسخ به سوالات روزنامه Özgür Politika در خصوص سیاست های تعیین سرپرست علیه شهرداری های وابسته به حزب کُردی دموکراتیک خلق ها (HDP) عنوان کرد: «تعیین سرپرست را علیه شهرداری ها نباید تنها به عنوان یک برکناری مدیریت شهرداری ها در نظر گرفت. سیاست یکسان سازی به وسیله دولت در دستور کار قرار گرفته است. ترکیه وارد یک بن بست سیاسی شده است. در اثر این بن بست سیاسی شرایط اقتصادی و اجتماعی نیز برهم خورده است. اقتدار سیاسی با دروغ پردازی به فریب دادن مردم ادامه می دهد. سیاست های یوزف گوبلس {بیست و پنجمین صدراعظم آلمان و وزیر تبلیغات آلمان نازی} را بعد از هیتلر می توانیم در حاکمیت کنونی ترکیه مشاهده کنیم. تماماً با دروغ پردازی در حال تداوم سیاست و فریب مردم است. یک وضعیت هیپنوتیزم به وجود آمده است».

میزراکلی در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: «در واقع حمله سیاسی و قتل عام سیاسی علیه کردها بعد از انتخابات ژوئن 2015 میلادی آغاز شده است. از آن روز تا کنون نزدیک به 15 هزار عضو HDP دستگیر و بیش از 5 هزار عضو این حزب زندانی شده است. تلاش می کنند تا با تصفیه HDP کرسی های خود را حفظ کنند. به همین دلیل است که HDP را تروریست قلمداد می کنند».

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 159538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha