فاز اول پروژه  بزرگراه پیرانشهر - نقده به بهره برداری رسید

سرویس آذربایجان غربی- بهره برداری از ۲۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی به ارزش ۱۱۷ میلیارد تومان بصورت نمادین در بزرگراه نقده- پیرانشهر- تمرچین با حضور استاندار آذربایجان غربی انجام شد.

به گزارش خبرنگار کردپرس؛ در ادامه برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت روز جمعه ( ۵ شهریورماه) با حضور محمد مهدی شهریاری، استاندار آذربایجان غربی، کمال حسین پور، نماینده مردم پیرانشهر پیرانشهر سردشت در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران کل استان و مسئولان شهرستان پیرانشهر فاز اول پروژه بزرگراه پیرانشهر تمرچین به نقده افتتاح شد.
این پروژه بطول ٢.٢ کیلومتر از ابتدای ورودی شهر پیرانشهر شروع و تا انتهای پیچ پادگان ارتش است که به عنوان یکی از آرزوهای دیرینه مردم پیرانشهر چند سالی بود بعلت اختلافات اداری با ارتش، با تاخیر همراه شده بود که خوشبختانه پس از رایزنی های لازم سرانجام فاز اول آن در شهریورماه ۱۴۰۰ به سرانجام رسید.

همچنين در ادامه این مراسم، بهره‌برداری از ۲۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی استان آذربایجان غربی به ارزش ۱۱۷ میلیارد تومان به صورت نمادین توسط استاندار آذربایجان غربی در بزرگراه بین‌المللی نقده - پیرانشهر - تمرچین صورت گرفت.

در ادامه افتتاح پروژه گاز رسانی به روستای قیزقپان پیرانشهر با اعتبار ۸ میلیارد ریال یکی دیگر از پروژه‌ های مهم این شهرستان بود که با حضور استاندار آذربایجان غربی افتتاح شد.
کلنگ زنی دو باب مدرسه ۱۲ کلاسه ( جمعاً ۲۴ کلاس) در قالب طرح بازآفرینی شهری با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان
با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از دیگر پروژه هایی بود که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در سفر یک روزه استاندار به پیرانشهر انجام شد.

همزمان با گرامیداشت هفته دولت 37 طرح عمرانی، تولیدی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۳۱ میلیارد تومان در شهرستان پیرانشهر به بهره برداری خواهند رسید.

کد خبر 15982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha