پدر سنگدلی قصد داشت کودکش را در سد بوکان غرق کند

سرویس آذربایجان غربی- مدیر مسئول کانون امداد و نجات ساتیار بوکان از اقدام یک پدر سنگدل در سد بوکان جهت غرق کردن دختر ۱۲ ساله اش خبر داد.

به گزارش کردپرس، سید حسن حسینی در این خصوص گفت: روز گذشته ۵ شهریورماه حوالی ساعت ٦ بعد از ظهر تعدادی از اعضای کانون امداد و نجات ساتیار اعلام کردند که مردی در سد بوکان در حال غرق کردن دختر خودش است.

او ادامه داد: بلافاصله با قایق موتوری به محلی که دوستان اعلام کرده بودند مراجعه کردم مردم زیادی در آن محل جمع شده بودند و پدر سنگدل با چاقویی که در دست داشت به تهدید جان دخترش که کودکی ١٢ ساله بود، اقدام می‌کرد و قصد داشت او را در سد بوکان غرق کند.

مدیر مسئول کانون امداد و نجات ساتیار بوکان با اشاره به اینکه این مرد تعادل روحی و روانی مناسبی نداشت، اظهار داشت: من وارد آب شدم تا با او صحبت کنم زیرا جان آن کودک در خطر بود در همان زمان فردی به صورت خود جوش به این مرد حمله کرد و چاقو را از دست او گرفت. درگیری مختصری در محل رخ داد و در نهایت توانستیم این دختر را از دست پدر سنگدل رها کنیم.

حسینی بیان کرد: کودک را که بسیار ترسیده بود به پاسگاه سد منتقل کردیم و او مرتب برای نجات جانش درخواست می کرد که او را به خانواده اش تحویل ندهیم.

او افزود: بلافاصله اورژانس اجتماعی و نیروی انتظامی نیز در محل حاضر شدند در نهایت پدر این کودک توسط نیروی انتظامی دستگیر شد.

مدیر مسئول کانون امداد و نجات ساتیار بوکان با تشکر از اقدام شجاعانه آن فرد ناشناس که سبب نجات جان کودک بی گناه شد، گفت: اقدام این فرد باعث ایجاد رعب و وحشت در میان حاضرین در محل شده بود و این فرد با حس مسئولیت پذیری ضمن به خطر انداختن جان خود از وقوع یک جنایت جلوگیری کرد.

کد خبر 16058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha