روزانه بیش از 4 میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در کردستان توزیع می شود

سرویس کردستان – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: روزانه 4 میلیون و 100 هزار لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در سطح استان توزیع می شود.

به گزارش کُرد پرس، عبدالله گیتی منش در نشستی که در راستای هماهنگی، تعامل و تشریک مساعی با شرکت های حمل و نقل و رانندگان نفتکش در خصوص سوخترسانی مطلوب در فصل سرما برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شرایط راه های مواصلاتی استان، امیدواریم با همکاری و هماهنگی شرکت های حمل و نقل و منطقه، تامین و توزیع سوخت مورد نیاز شهروندان و مصرف کنندگان استان به نحو مطلوبی انجام شود.

وی با اشاره به شرایط جغرافیای استان و وجود نقاط صعب العبور، زحمات و تلاش های رانندگان منطقه کردستان را بسیار مهم و حساس توصیف کرد و افزود: با فعالیت و همکاری مطلوب 6 شرکت حمل و نقل و 209 دستگاه نفتکش، روزانه 4 میلیون و 100 هزار لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در سطح استان جهت تامین سوخت مورد نیاز بخش های کشاورزی، صنایع، نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج و ... در سطح استان با توجه به شرايط کرونایی به نحو مطلوبی توزیع می شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان با اشاره به تامین و توزیع ایمن مواد سوختی، بر رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان نفتکش تاکید کرد.

گیتی منش از افزایش کرایه حمل ناوگان حمل و نقل منطقه خبر داد و یادآور شد: نسبت به هماهنگی و تعامل با ادارات استان در خصوص تهیه لاستیک و روغن مورد نیاز رانندگان نفتکش با تعرفه دولتی نیز اقدامات خوبی در سطح منطقه صورت پذیرفته است.

کد خبر 16146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha