14 واحد تولیدی به چرخه تولید با حمایت دادگستری کردستان بازگشت

سرویس کردستان - رئیس کل دادگستری کردستان گفت: در 2 ماه اخیر و با تشکیل جلسات متعدد در ستاد اقتصاد مقاومتی 14 واحد تولیدی به چرخه تولید بازگشت و از بیکاری بیش از 300 نفر جلوگیری به عمل آمد.

به گزارش کُرد پرس، حجت الاسلام سیدحسین حسینی در نشست با خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای اجرای دستورالعمل قوه قضائیه در خصوص پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در قالب این ستاد استانی مشکلات واحد‌های تولیدی در نشست‌های مشترک با ادارات ذیربط و بانک‌های استان کردستان مطرح و تعداد 14 واحد تولیدی و کارگاهی تعیین تکلیف و به چرخه تولید بازگشت.

وی با بیان اینکه در سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، اقدامات موثر و ارزشمندی بین مجموعه دستگاه قضایی و استانداری در حوزه حمایت از تولید و واحدهای تولیدی در استان انجام شده است، افزود: خروجی این کارها عدم تعطیلی کارخانجات و ایجاد اشتغال بوده است.

رئیس کل دادگستری کردستان ادامه داد: از جمله این واحد‌های تولیدی شرکت آتیلا ارتوپد بوده که عملا به صورت نیمه تعطیل شده بود و با برگزاری جلساتی با حضور نمایندگان بازرسی، دیوان محاسبات و دانشگاه علوم پزشکی فعال شده و علاوه بر اینکه تعداد 53 نفر به کار خود برگشتند، زمینه اشتغال 150 نفر دیگر نیز در این شرکت فراهم شد.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه جلوگیری از تعطیلی واحد‌های تولیدی و بیکاری کارگران و همچنین زمینه سازی برای اشتغال افراد جدید از برنامه های دستگاه قضایی استان است، یادآور شد: این واحدها و شرکت های تولیدی که در آستانه ورشکستگی و تعطیلی کامل بودند با حمایت های دادگستری استان کردستان به چرخه تولید بازگشته و هم اکنون در حال تولید و فعالیت هستند.

کد خبر 16783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha