مجموع فوتی های کرونا در آذربایجان غربی به ٥ هزار و ٨٢٦ نفر رسید

سرویس آذربایجان غربی- رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: در شبانه روز گذشته با فوت ۳۰ نفر بر اثر ابتلا به کرونا در آذربایجان غربی مجموع فوتی‌های ناشی از کرونا در استان به پنج هزار و ۸۲۶ نفر رسید.

به گزارش کردپرس، دکتر جواد آقازاده افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ابتلای هزار و ۶۳۰ نفر به کرونا در آذربایجان غربی ثبت شد که از این تعداد، حدود ۴۰۰ نفر در مراکز درمانی بستری شدند.

او بیان کرد: کل بستری شدگان سندرم حاد تنفسی در استان به ۲ هزار و ۱۸۱ نفر رسید که حدود ۲ برابر یک ماه گذشته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت مبتلایان به کرونا در استان پس از ۱۸ ماه از آغاز شیوع بیماری کووید ۱۹ به ۲۵۱ هزار و ۵۰۴ نفر رسید

او با بیان اینکه متوسط روزانه مبتلایان به کرونا در آذربایجان غربی حدود هزار و ۵۰۰ نفر است، اضافه کرد: هم اینک ۳۱۹ نفر از بستری شدگان در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بوده و ۶۵ نفر نیز فقط با استفاده از ونتیلاتور تنفس می‌کنند.

او با اشاره به فوت ۳۰ نفر در آذربایجان غربی از جمله ۱۰ نفر درارومیه طی ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ابتلا به کرونا افزود: با اضافه شدن این تعداد، فوتی‌های ناشی از کرونا در استان به پنج هزار و ۸۲۶ نفر رسید.

تاکنون ۴.۸ درصد مبتلایان به کرونا در کشور و همچنین ۵.۱۵ درصد فوتی های ناشی از کرونا در کشور مربوط به آذربایجان غربی است.

کد خبر 16850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha