13 هزار مسافر از فرودگاه سنندج جابجا شدند

سرویس کردستان - مدیرکل فرودگاه های کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه 13 هزار مسافر از طریق فرودگاه سنندج توسط 2 شرکت هواپیمایی آسمان و قشم ایر جابجا شده اند.

به گزارش کرد پرس، امیرعباس نظری زاده با بیان اینکه در مجموع 234 پرواز در فرودگاه سنندج از مسیر سنندج به تهران و بالعکس طی 5 ماه امسال انجام شده است، اظهار کرد: از این تعداد 117 پرواز ورودی و 117 پرواز نیز پرواز خروجی بوده است.

وی افزود: از ابتدای امسال تا پایان شهریور ماه در مجموع 6 هزار و 602 نفر مسافر ورودی به استان و 6 هزار و 380 نفر مسافر خروجی از طریق فرودگاه سنندج تردد کرده‌اند.

مدیرکل فرودگاه های کردستان ادامه داد: در این مدت بیش از 87 تن بار در فرودگاه سنندج جابجا شده که بیش از 44 تن آن از استان کردستان به مقصد تهران خارج شده است.

نظری زاده با اشاره به اینکه در حال حاضر 2 شرکت آسمان و قشم ایر در برنامه پروازهای فرودگاه سنندج فعال هستند، یادآور شد: از ابتدای سال‌جاری تا پایان مردادماه امسال 112 پرواز این فرودگاه توسط شرکت آسمان و 118 پرواز نیز توسط شرکت قشم ایر انجام شده است.

وی بیان کرد: پروازهای فرودگاه سنندج توسط هر دو شرکت هواپیمایی از مسیر سنندج به تهران و بالعکس هر روز به جز روزهای جمعه فعال هستند.

کد خبر 16936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha