کمبود نقدینگی بلای جان ارتقای ایمنی راه های آذربایجان غربی

سرویس آذربایجان غربی- استاندار آذربایجان غربی گفت: با توجه به کمبود نقدینگی و پرهزینه بودن اجرای فرآیندهای تعریض و ارتقای ایمنی در برخی محورها، می توان با اجرای اقدامات کوتاه مدت در وهله اول از بروز حوادث جلوگیری و در مراحل بعدی نیز نسبت به تسهیل در ترددها اقدام نمود.

به گزارش کردپرس؛ محمدمهدی شهریاری در جلسه فوق العاده بررسی وضعیت ایمنی در برخی محورهای استان که موجب بروز تصادفات و افزایش خسارتهای جانی و مالی شده، پیشگیری از بروز تصادفات را یک مسئله مهم و اساسی عنوان کرد.

او ادامه داد: با توجه به کمبود نقدینگی و پرهزینه بودن اجرای فرآیندهای تعریض و ارتقای ایمنی در برخی محورها، می توان با اجرای اقدامات کوتاه مدت در وهله اول از بروز حوادث جلوگیری و در مراحل بعدی نیز نسبت به تسهیل در ترددها اقدام نمود.

شهریاری ساختارمند کردن ملاحظات ایمنی در محورهای مواصلاتی را خواستار شد و گفت: اگر در محوری ملاحظات ایمنی به درستی تامین نشده، نباید مورد بهره برداری قرار گیرد.

استاندار آذربایجان غربی ارتقای ایمنی در جاده سنتو ارومیه را یکی از مطالبات جدی دانست و گفت: می طلبد دستگاه های متولی با یکسری اقدامات فوری از جمله آشکارسازی، نصب روشنایی، رنگ آمیزی و احداث روگذر و تعریض نسبت به ارتقای ایمنی در این جاده اقدام نمایند.

او با اشاره به موقعیت مهم استان در فرآیندهای حمل و نقل داخلی و بین المللی، بر ضرورت تهیه نقشه راه بهبود ایمنی راه های استان تاکید کرد و گفت: این نقشه باید بر اساس اولویت های حمل و نقلی تدوین شود. مسئله ایمنی راه ها امروز یک مسئله مهم اجتماعی است.

شهریاری تعریض برخی محورهای مهم و مرزی استان که محل ترددهای بین المللی است را هم مورد تاکید قرار داد.

کد خبر 16938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha