لزوم تسریع در احداث فضاهای آموزشی در کردستان/کوتاهی در نوسازی مدارس قابل گذشت نیست

سرویس کردستان – استاندار کردستان گفت: لازم است در روند احداث مدارس و فضاهای آموزشی در دست اجرا در سطح استان سرعت عمل بیشتری به خرج داده شود.

به گزارش کرد پرس، بهمن مرادنیا در جلسه شورای پشتیبانی سواد آموزی آموزش و پرورش استان کردستان، اظهار کرد: سال گذشته قرار شد همه مدارس و فضاهای آموزشی در دست ساخت تا اول مهر امسال به اتمام برسد که این وعده محقق نشده است.

وی با انتقاد از عدم اتمام برخی پروژه های آموزشی در سطح استان، افزود: ایجاد فضاهای آموزشی از نیازهای مهم و اساسی استان است و باید تلاش جدی برای اتمام این پروژه ها در دستور کار باشد.

استاندار کردستان با بیان اینکه ما باید وعده هایی را که به مردم می دهیم، عملیاتی کنیم، ادامه داد: کوتاهی سازمان نوسازی مدارس در به اتمام نرساندن پروژه هایی که سال گذشته آغاز شده بود و قرار بود تا اول مهر امسال به اتمام برسد به هیچ عنوان قابل قبول و گذشت نیست.

مرادنیا یادآور شد: ما در دولت نسبت به ساخت مدارس مورد نیاز برای دانش آموزان متعهد بودیم و برای تامین اعتبار آنها نیز بسیار تلاش کرده ایم و باید برای به ثمر رسیدن این طرح ها نیز سازمان نوسازی مدارس جدی تر عمل کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به همه مدیران آموزش و پرورش در سطح استان، بیان کرد: ممکن است در سال جدید تحصیلی بخشی از آموزش ها کماکان در فضای مجازی ادامه داشته باشد، از این رو ضروری است فضای شور و نشاط آغاز سال تحصیلی وجود داشته باشد.

استاندار کردستان با تقدیر از تلاش آموزشیاران و معلمان نهضت سوادآموزی که با جدیت در سطح روستاها و مناطق محروم مشغول خدمت هستند، گفت: از همه خانواده ها درخواست می کنم نسبت به تحصیل فرزندان خود حساس باشند تا در آینده شاهد ریشه کنی بیسوادی در استان باشیم.

کد خبر 17191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha