بورس آذربایجان غربی دوباره قرمز شد

سرویس آذربایجان غربی- مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به قرمز شدن بورس طی هفته گذشته در استان گفت : شاخص کل بورس در استان، طی هفته گذشته با ۳۷ هزار و ۷۹۶ واحد کاهش به یک میلیون و ۴۸۸ هزار و ۲۱۲ واحد رسید.

به گزارش کردپرس، وحید جوادی با اشاره به معامله بیش از ۴۲ میلیون و ۳۶۲ هزار سهم و حق تقدم سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی در استان طی هفته گذشته، به ایرنا افزود: ارزش معامله‌های این بازار طی این مدت در استان بیش از ۴۳۰ میلیارد ریال بود.

او با اشاره به اینکه هفته گذشته شاخص بازار فرابورس نیز کاهش ۷۷۱ واحدی را تجربه کرد، افزود: این شاخص نیز تا پایان هفته گذشته به ۲۱ هزار و ۹۹۷ واحد رسید.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه طی این مدت در بورس استان، ۱۱ کارگزار از ۱۶ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق ‌تقدم بیش از ۱۸۲ شرکت‌های بورسی و فرابورسی را معامله کردند، افزود: در این مدت نمایندگی شرکت کارگزاری " توانا" بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۱۶ درصد به خود اختصاص داد.

جوادی، از سهم ۵۰.۵ درصدی خرید طی هفته گذشته خبر داد و بیان کرد: در این مدت سهام تامین اجتماعی هشت درصد، بیشترین ارزش کل معامله‌ها را به خود اختصاص داد و در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار گرفت.

بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی در ۲۲ اسفند سال ۱۳۸۳ و با همت سازمان بورس و اوراق بهادار و استانداری این استان تاسیس شد.

کد خبر 17531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha