افتتاح کتابخانه اندیشه در ملکشاهی

سرویس ایلام - با حضور فلاحی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین پنجاه و دومین کتابخانه عمومی استان ایلام با نام کتابخانه اندیشه در ملکشاهی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سارا فلاحی در آیین ااز کتاب به عنوان ابزاری که می تواند مسیر زندگی افراد را تغییر بدهد یاد کرد و گفت: تولید کتاب و محتواهای علمی و تاثیرگذار باید در کشور تقویت شود تا مردم ما به فورواردکننده بی اختیار محتواهای نامناسب تبدیل نشوند.

سمیه حیدری، مدیرکل کتابخانه های عمومی ایلام نیز در این آیین گفت: این کتابخانه با عنوان اندیشه به عنوان سومین کتابخانه عمومی شهر ارکواز ملکشاهی در زمینی به مساحت ۲۰۰ متر مربع با زیربنای ۱۲۰ متر مربع احداث شده است.

وی با ذکر اینکه این مرکز فرهنگی توسط بنیاد علوی و با اعتبار چهار میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال احداث شده، افزود: همچنین جهت تجهیز این کتابخانه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از اعتبارات نهاد کتابخانه های عمومی کشور و ۲۰۰ میلیون ریال از محل بودجه استانی و کمک‌های بنیاد علوی هزینه شده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان تاکید کرد: مردم شهر مهر ملکشاهی خواستار ایجاد یک کتابخانه بزرگ به عنوان پایگاه فرهنگی این شهر هستند و برای آن زمین نیز اهدا شده و از مسئولین می خواهیم در تحقق این مطالبه مهم ما را یاری کنند.

کد خبر 17626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha