۱۰۰ میلیارد ریال به پروژه گردنه صلوات‌آباد سنندج تخصیص یافت

سرویس کردستان – مدیرکب راه و شهرسازی کردستان گفت: برای اجرای سریعتر پروژه 4 بانده گردنه صلوات‌آباد سنندج، ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.

به گزارش کرد پرس، عران مرادی گفت: این میزان اعتبار برای اتمام پروژه چهار بانده گردنه صلوات آباد در محدوده روستا و با هدف ایمن‌سازی و تسهیل تردد در این منطقه تخصیص داده شده است.

وی با اشاره به اینکه این اعتبار از طریق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان تامین شده است، افزود: اولویت کار در این پروژه، ایمنی است و باید در حین انجام طرح، ایمنی مردم روستای صلوات آباد نیز تامین شود.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان با بیان اینکه تاکنون در پروژه گردنه صلوات آباد ۷۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است، ادامه داد: اعتبار امسال این طرح ۱۰۰ میلیارد ریال است که ۷۰ میلیارد ریال آن تخصیص یافته و امیدواریم مابقی آن نیز به زودی تخصیص یاید.

مرادی به برنامه‌ریزی برای احداث 5 تونل به طول سه هزار و ۲۰۰ متر در این پروژه اشاره کرد و یادآور شد: تاکنون ۱۳.۵ کیلومتر از پروژه 4 خطه گردنه صلوات آباد سنندج به بهره‌برداری رسیده است و تا پایان مهرماه، چهار کیلومتر دیگر زیر بار ترافیک خواهد رفت.

وی با اشاره به اینکه برای رفع نواقص و ایمن سازی به ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است، بیان کرد: در حال حاضر پیمانکاران ۴۰۰ میلیارد ریال طلب دارند که باید پرداخت شود، ضمن اینکه برای احداث 5 تونل ذکر شده نیز 5 هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال دیگر نیاز است.

کد خبر 18442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha