حضور عوامل سریال «مه زرا» در روانسر

سرویس کرمانشاه _ عوامل سریال تلویزیونی "مه زرا" جهت برنامه ریزی های اولیه این مجموعه، در شهرستان روانسر حضور پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار کردپرس؛ سریال "مه زرا" به کارگردانی امیر لشکری و تهیه کنندگی محمد سهرابی، در ۱۷ قسمت ساخته می شود.

عوامل این سریال روز گذشته با حضور در شهرستان روانسر، ابتدا جهت هماهنگی‌ برنامه ها، نشستی را در فرمانداری روانسر با حضور فرماندار و مدیران این شهرستان برگزار کردند.

در ادامه، میلاد سهرابی مدیر اجرایی و علی سهرابی مدیر تولید این مجموعه از ساختمان‌های بهداری، هنرستان فنی و حرفه‌ای و سطح شهر، بازدید کردند‌.

در دومین برنامه، عوامل این سریال یک نشست با جمعی از معتمدین، کارآفرینان و صاحبان مشاغل جهت معرفی محتوای این سریال یک نشست برگزار کردند.

حضور در روستای گردشگری کانی کوچکینه سومین برنامه کاری این گروه بود که با حضور تعدادی از هنرمندان، خبرنگاران و ... برگزار شد.

فیلمبرداری سریال «مه رزا» در ۲۰ مهرماه در شهر کرمانشاه کلید می خورد و طبق برنامه زمان بندی شده در آبان ماه، ادامه فیلم‌برداری در شهرستان روانسر و از جمله روستای گردشگری کانی کوچکینه دنبال می‌شود.

گردشگری یکی از پتانسیل های اصلی استان کرمانشاه و به ویژه منطقه اورامان است و فیلمبرداری سریال های تلویزیونی کمک بسیاری به معرفی ظرفیت ها و جذابیت های این حوزه و توسعه این صنعت می کند.

انتظار می رود مدیریت ارشد استان نهایت همکاری را با عوامل ساخت اینگونه سریال ها انجام دهد.

کد خبر 18519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha