قطع درختان کهنسال پارک ملت مهاباد توسط شهرداری انجام گرفت

سرویس آذربایجان غربی- سرپرست واحد فضای سبز شهرداری مهاباد بیان کرد: قطع درختان کهنسال پارک ملت توسط واحد فضای سبز شهرداری مهاباد و جهت جلوگیری از سقوط آنها انجام گرفته است.

سردار کریمی، سرپرست واحد فضای سبز شهرداری مهاباد در گفتگو با کردپرس بیان کرد: قطع ۵ اصله درخت در پارک ملت توسط واحد فضای سبز شهرداری مهاباد انجام گرفته و زیرا دو اصله از این درختان به دلیل خشک شدن سقوط کرده بودند از این رو سایر درختانی را که خشک شده بودند نیز قطع کردیم.

او ادامه داد: سازمان های مردم نهاد محیط زیستی نیز از این موضوع مطلع هستند و شهرداری قطعا درختانی را جایگزین این درختان قطع شده خواهد کرد.

کریمی تاکید کرد: قطع کردن این درختان هیچ ارتباطی با عاملان قطع شبانه درختان در مهاباد ندارد، چرا که در این صورت قطعاً واحد فضای سبز شهرداری مهاباد ورود می‌کرد و مسئله مورد پیگیری قرار می گرفت.

سرپرست واحد فضای سبز شهرداری مهاباد بیان کرد: هفته گذشته 2 نفر از عاملان قطع درختان خیابان ورزش که شبانه اقدام به این کار به صورت غیرقانونی می کردند، دستگیر و تحویل مقامات قضایی داده شدند.

او در پایان تاکید کرد: فضای سبز و درختان سطح شهر به منزله شریان حیاتی شهر هستند و شهروندان درخواست کرد تا در حفظ این سرمایه های خدادادی شهرداری را یاری کنند.

به گزارش کردپرس، روز گذشته تصاویری از قطع چند اصله درخت در پارک ملت مهاباد در فضای مجازی منتشر و با واکنش فراوان کاربران همراه شد.

در همین خصوص عضو اسبق شورای دور پنجم شهر مهاباد نیز در صفحه مجازی خود نوشته بود؛ آیا پیگیری های شهرداری و ورود جدی دادستانی و مداخله فوری فرمانداری مهاباد در جهت مجازات عاملین و معاونین احتمالی این‌ جنایت در روزهای آتی، عکس این گفته را اثبات خواهد کرد. صبر می کنیم تا ببینیم.

کد خبر 1867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha