پلیس راه مهاباد در هفته نیروی انتظامی افتتاح می شود

سرویس آذربایجان غربی- فرمانده انتظامی مهاباد از افتتاح مرکز پلیس راه در مهاباد طی هفته نیروی انتظامی خبر داد و گفت: با راه اندازی این مرکز نیز امور مربوط به کروکی و استعلام مورد نیاز تصادفات در سطح شهرستان قابل رسیدگی و دریافت خواهد بود.

سرهنگ محمد توحیدی در گفت و گو با خبرنگار کردپرس افزود: از سال‌های گذشته در نبود پلیس راه مهاباد وافزایش تصادفات برون شهری مشکلات عدیده ای برای شهروندان مهاباد ایجاد شده بود و در صورت وقوع تصادف به دلیل نبود پلیس راه، باید پلیس از نقده یا میاندوآب در محل حاضر می شد.

او تاکید کرد: با راه اندازی مرکز پلیس راه مهاباد دیگر امور مربوط به کروکی و استعلام مورد نیاز تصادفات در سطح شهرستان قابل رسیدگی و دریافت خواهد بود.

سرهنگ توحیدی بیان کرد: زمینی که برای پلیس راه مهاباد تعیین شده بود، مشکل سند داشت اما در حال حاضر سند به نام پلیس راه زده شده و افتتاح مرکز پلیس راه مهاباد در هفته جاری که هفته نیروی انتظامی است انجام می گیرد.

فرمانده انتظامی مهاباد با اشاره به افزایش اعتراض و شکایت های مردمی در زمان اعمال محدودیت های ترافیکی نیز گفت: در جهت رفاه حال شهروندان برای نخستین بار کمیسیون ماده ۵ بررسی تخلفات راهنمایی و رانندگی در این شهرستان راه اندازی شد.

سرهنگ توحیدی اضافه کرد: با تشکیل این کمیته در مهاباد، رانندگان معترض نسبت به اعمال جریمه ها دیگر نیازی به مراجعه به مرکز استان جهت پیگیری شکایت خود نداشته و می توانند در سطح شهرستان مطالبه های خود را در این حوزه دریافت کنند.

هفته نیروی انتظامی از ۱۷ مهرماه با "شعار پلیس هوشمند امنیت پایدار " آغاز و تا ۲۳ مهر ماه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 18905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha