رزمایش مشترک ارتش سوریه و روسیه در تل تمر

سرویس سوریه - جنگنده های روسی در یک رزمایش مشترک با ارتش سوریه مناطق عملیاتی نزدیک به مرز ترکیه را بمباران کردند.

به گزارش کردپرس، ارتش سوریه به همراه روسیه، یک رزمایش مشترک هوایی و زمینی در تل تمر در شمال شرقی سوریه برگزار کردند. جنگنده های روسیه همچنین مناطق عملیاتی حومه یک روستا در نزدیکی مرز ترکیه را بمباران کردند.

در حالی که تهدید های ترکیه درباره حمله به شمال و شرق سوریه همچنان ادامه دارد، رسانه ها از عملیات مشترک روسیه و سوریه در این مناطق خبر دادند. به نوشته گازته قارینچا، روز گذشته صدای انفجارهای مهیب از روستاهای شمالی و غربی تل تمر شنیده شد. به گزارش منابع محلی، جنگنده های روسی 3 بار بالن های حرارتی را به سمت مناطق عملیاتی حومه غربی تل تمر در نزدیکی شاهراه M4 و زمین های خالی حومه روستای تیل اللبن پرتاب و منفجر کردند.

همچنین منابع محلی تصاویری را به اشتراک گذاشتند که نشان می داد کاروان نظامی آمریکایی از سوی حسکه به سمت تل تمر در حرکت است.

برخی منابع نیز از اعزام 4 فروند هواپیمای جنگی SU-35 روسی به منطقه قامیشلو خبر داده اند. جایی که کنترل حریم هوایی آن در دست نیروهای آمریکایی است.

در همین حال رسانه های دولتی ترکیه از جمله آناتولی از حمله جنگنده های روسی به یک روستا در مجاورت مرز ادلب با ترکیه خبر دادند. آناتولی به نقل از برج دیده بانی مخالفان سوری اعلام کرد که جنگنده های روسی در ساعت 10:40 (به وقت ترکیه) روستای قاح در ادلب را که تنها 3 کیلومتر با مرز ترکیه فاصله دارد، بمباران کرده اند.

آناتولی اعلام کرد که این حملات هیچ تلفات جانی در پی نداشته اند.

کد خبر 20276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha