گفتگوی عمار حکیم و مقتدی صدر درباره نتایج انتخابات

سرویس عراق و اقلیم کردستان – عمار حکیم رئیس ائتلاف "عراقیون" امروز جمعه با مقتدی صدر رهبر جریان صدر دیدار کرد. طرفین در این دیدار، درباره نتایج انتخابات پارلمانی اخیر، وضعیت و تحولات عراق و پیش بینی ها درباره تحولات آتی این کشور دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش کرد پرس به نقل از شفق نیوز، عمار حکیم در پستی در شبکه های اجتماعی نوشت: امروز در دیدار با سید مقتدی صدر درباره تحولات و شرایط کنونی عراق، نتایج انتخابات پارلمانی اخیر و تحولات آتی کشور گفتگو و تبادل نظر کردیم.

حکیم افزود: در این دیدار بر ضرورت ترجیح دادن منافع عمومی بر منافع شخصی و حزبی و همچنین پایان دادن به آلام و مشکلات شهروندان از طریق بهبود خدمات در عراق تأکید کردیم.

رهبر جریان حکمت وطنی عراق در این دیدار همچنین اهمیت تشریک مساعی برای عبور از رویدادهای آتی این کشور را خاطرنشان کرد و گفت: دولت آتی عراق باید دولت خدمتگذاری باشد که خواسته های شهروندان را عملی نماید.

سید عمار حکیم همچنین گفت: در این دیدار اهمیت بهره گیری از روش های مسالمت جویانه و قانونی در زمینه اعتراض به نتایج انتخابات را مورد تأکید قرار دادیم و اعلام کردیم: کمیسیون عالی انتخابات و دستگاه قضایی کشور مسئول بررسی شکایات و اعتراضات به نتایج انتخابات به صورت جدی هستند تا زمینه بازیابی اعتماد شهروندان و نیروهای سیاسی به روند سیاسی کشور فراهم شود.

یادآور می شود مقتدی صدر رهبر جریان صدر شامگاه پنج شنبه نیز با محمد حلبوسی رئیس ائتلاف تقدم دیدار کرده بود.

کد خبر 20599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha