‍ کودک کر و لال با تلاش پلیس به آغوش خانواده بازگشت

سرویس کرمانشاه - فرمانده انتظامی هرسین گفت: یک کودک 4 ساله کرولال در این شهرستان که راه منزل را گم کرده بود با تلاش کارکنان پلیس هرسین به آغوش خانواده بازگشت.

به گزارش کردپرس، سرهنگ "علی عزیزیان" در تشریح چگونگی ماجرا اظهار داشت: این کودک 4 ساله همراه مادر خود به منزل مادربزرگش می رود اما پس از دقایقی که برای بازی کردن از منزل خارج می شود راه برگشت را گم می کند.

وی افزود: کودک وقتی راه برگشت منزل را گم می کند گریان در کوچه ها سرگردان شده و پرسه می زند که ماموران گشت کلانتری 12 هرسین با وی برخورد و زمانی که نام و آدرسش را می پرسند متوجه کر و لال بودن وی می شوند.

سرهنگ عزیزیان تصریح کرد: عدم برخورداری کودک گمشده از قدرت تکلم و شنوایی کار پلیس را برای یافتن خانواده اش سخت کرد اما با این حال اقدامات همه جانبه ای برای یافتن والدین و آدرس منزل وی انجام شد.

رئیس پلیس هرسین ادامه داد: در این میان با تلاش های بی وقفه ستوانسوم فردین رجبی و کارمند ناهید بختیاری پس از حدود 4 ساعت خانواده کودک شناسایی و به آن ها تحویل شد.

وی در پایان گفت: خانواده کودک گمشده نیز با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی هرسین از اقدام ماموران پلیس قدردانی و آن ها را فرشته نجات فرزند خود دانستند.

کد خبر 20604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha