بهره برداری از خط انتقال دشت حر مهم ترین مطالبه مردم ثلاث باباجانی است

سرویس کرمانشاه _ فرماندار ثلاث باباجانی گفت: اصلی ترین مطالبه مردم این شهرستان، در مورد خط انتقال دشت حر است که در صورت بهره برداری کامل و رفع مشکلات موجود، شاهد توسعه اقتصادی تولید ثروت و اشتغال زایی در ثلاث باباجانی خواهیم بود.

به گزارش کردپرس؛ فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی در دیدار با مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه گفت: پروژه های بزرگ و تاثیر گذاری در شهرستان ثلاث باباجانی توسط وزارت نیرو اجراء شده و این موضوع قابل تقدیر است.

یداله شکری، برای رفع نواقص طرح انتقال دشت حر خواهان تامین منابع مالی مورد لزوم شد و بیان کرد: در صورت سفر ریاست محترم جمهوری به استان میتوان مساعدت ایشان را در این زمینه تقاضا نمود.

شکری در ادامه به نیاز احداث تصفیه خانه آب شرب در شهر های تازه آباد و ازگله و نیاز فوری به احداث چاه آب در شهر میر آباد و رفع مشکل آب شرب اهالی این مناطق تاکید کرد.

در ادامه این نشست مدیرعامل شرکت آب منطقه ای، با اشاره به اینکه همه سعی و تلاش این مجموعه رفع مشکلات مردم در حوضه آب خصوصا مرز نشینان محروم در این منطقه است، افزود: رفع نواقص خط انتقال دشت حر از اولویت های کاری ما میباشد ضمن آنکه بدنبال آن هستیم در صورت تامین منابع مالی مورد لزوم نسبت به اصلاح و تعویض لوله ها اقدام نمائیم.

شهلایی با بیان اینکه پروژه ای بزرگ اجراء گردیده و لازم است بطور کامل به بهره برداری برسد، ادامه داد: بعنوان نماینده وزارت نیرو در استان هر آنچه که در توان داشته و یا خواهیم داشت قطعا برای رفع مشکلات موجود بکار خواهیم بست.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای، با بیان اینکه احداث تصفیه خانه های ازگله و تازه آباد نیاز سنجی گردیده و در حال مطالعه است، افزود: ضروری است فرایندهای مورد نیاز شامل مطالعه و فازهای بعدی در این زمینه صورت پذیرفته و پس از تصویب طرح بدنبال تامین منابع مورد نیاز باشیم.

وی همچنین با اشاره به موضوع آب مورد نیاز در شهر میرآباد بیان داشت: همکاری و ارتباط مناسبی در رفع مشکل آب شرب شهروندان در استان بین ما و مجموعه آبفای استان وجود دارد و قطعا چنانچه مسائل حقوقی و حریمی با مشکلی مواجه نگردد نسبت به صدور مجوز حفر چاه و رفع مشکل آب شرب شهر میرآباد مساعدت می کنیم.

کد خبر 20670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha