74 رشته کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور کردستان تدریس می شود

سرویس کردستان - رئیس دانشگاه پیام نور کردستان گفت: در حال حاضر 11 هزار دانشجو در 74 رشته کارشناسی و کارشناسی ارشد در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

به گزارش کرد پرس، یعقوب احمدی روز یکشنبه در جلسه توجیهی دانشجویان جدیدالورود که به طور مجازی برگزار شد، گفت: براساس بررسی های انجام شده و با توجه به مستندات موجود دانشگاه پیام نور از لحاظ کیفیت یکی از توانمندترین دانشگاه‌های سطح کشور است.

وی با اشاره به اینکه همه مراکز دانشگاهی دارای نقاط قوت و ضعف هستند، اظها کرد: وجود اساتید برجسته در دانشگاه پیام نور کردستان از نقاط قوت این دانشگاه است که موجب ارتقای کیفیت آن شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور کردستان افزود: همواره بیشترین پذیرش در آزمون‌های استخدامی ادارات و سازمان‌ها در این استان طی چند سال اخیر مربوط به دانشجویان دانشگاه پیام نور بوده که این خود بیانگر کیفیت آموزشی بالا و آموزش محور بودن این دانشگاه است.

احمدی با اعلام اینکه هم اکنون 11 هزار نفر دانشجو در دانشگاه پیام نور کردستان تحصیل می کنند، ادامه داد: تعداد ورودی‌های جدید هم در سال تحصیلی جاری در 2 مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد هم حدود 3 هزار نفر است.

وی با اشاره به اینکه این تعداد دانشجو در 56 رشته کارشناسی و 18 رشته کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل هستند، یادآور شد: تعداد اعضای هیات علمی این دانشگاه هم 80 نفر است و حدود 200 نفر مدرس مدعو هم به تدریس دروس در این دانشگاه می‌پردازند.

کد خبر 20726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha