تیراندازی یک مرد مقابل  شورای حل اختلاف خوی به همسرش

سرویس آذربایجان غربی- دادستان عمومی و انقلاب خوی از تیراندازی مقابل یکی از شعب شورای حل اختلاف خوی خبر داد و گفت: فرد ضارب در این حادثه همسر خود را با سلاح گرم مورد هدف قرار داد و از صحنه وقوع جرم متواری شد.

به گزارش کردپرس، حمید صمدزاده در خصوص جزئیات حادثه تیراندازی در خوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پرونده کیفری علیه فردی که صبح امروز، یکشنبه در مقابل یکی از شعب شورای اختلاف این شهرستان با تیراندازی اقدام به هنجارشکنی اجتماعی کرده بود تشکیل و وی تحت پیگرد قرار گرفت.

او ادامه داد: در این حادثه فرد هنجارشکن در مقابل شعبه پنجم شورای اختلاف خوی اقدام به تیراندازی می‌کند و یک زن که همسر فرد ضارب بوده زخمی می‌شود.

صمدزاده با تکذیب خبر جراحت یک وکیل دادگستری در این حادثه افزود: فرد ضارب در این حادثه پس از آنکه همسر خود را با سلاح گرم مورد هدف قرار داد از صحنه وقوع جرم متواری شد و تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب خوی از تشکیل پرونده کیفری علیه این فرد هنجارشکن اجتماعی خبر داد و افزود: صیانت از امنیت و آسایش جامعه خط قرمز دستگاه قضائی است و به طور قطع اشد مجازات قانونی در انتظار چنین اشخاصی خواهد بود.

بر اساس اعلام انتظامی شهرستان خوی موضوع این تیراندازی اختلاف خانوادگی بوده و فرد ضارب شناسایی شده و موضوع توسط پلیس در دست بررسی است.

کد خبر 20742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha