فعالیت 2 گرمخانه در سنندج/امکان اسکان شبانه 90 نفر بی سرپناه فراهم شد

سرویس کردستان - شهردار سنندج از آغاز اسکان افراد بی سرپناه در گرمخانه‌های شهرداری خبر داد و گفت: در حال حاضر 2 گرمخانه فعال در سطح شهر وجود دارد که در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی باید تعداد گرمخانه ها در نقاط مختلف سطح شهر افزایش پیدا کند.

به گزارش کرد پرس، سیدانور رشیدی گفت: یکی از وظایف شهرداری‌ها در فصل سرما در راستای حمایت از آسیب‌دیدگان اجتماعی، اسکان افراد بی‌سرپناه در سطح شهر است و شهرداری به منظور حمایت از این قشر آسیب‌دیده نسبت به اسکان آنان اقدام می کند.

وی با بیان اینکه شهرداری سنندج هم اکنون 2 گرمخانه فعال دارد که یکی از این گرمخانه‌ها در خیابان 17 شهریور و دیگری در چهار راه انقلاب واقع شده است، اظهار کرد: این 2 گرمخانه در حاضر ظرفیت اسکان 90 نفر از افراد بی‌سرپناه را دارد.

شهردار سنندج افزود: با توجه به فصل سرما و برودت هوا از هفته گذشته اسکان افراد بی‌سرپناه آغاز شده و تمهیداتی برای جمع‌آوری و اسکان این افراد صورت گرفته است.

رشیدی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از شیوع این بیماری پیگیر افزایش گرمخانه ها در سطح شهر هستیم.

وی یادآور شد: به مدیران شهرداری مناطق تاکید شده که اماکنی را در نقاط مختلف سطح شهر شناسایی و در صورت تایید نسبت به تملک یا اجاره و تجهیز آن جهت راه‌اندازی گرمخانه اقدام کنند.

شهردار سنندج بیان کرد: جمع‌‌آوری این شهرداری به صورت شبانه نسبت به جمع‌آوری افراد بی‌سرپناه و کارتن‌خواب اقدام کرده و پس از ثبت اطلاعات آنها این افراد در این گرمخانه‌ها اسکان داده می‌شوند.

رشیدی از شهروندان درخواست کرد، در صورت مشاهده افراد بی‌سرپناه در سطح شهر با سامانه 137 و یا با شماره تلفن 3322788 در راستای جمع‌آوری این افراد تماس بگیرند.

کد خبر 21122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha