ما با هر گروه و نیرویی که شروط ما را بپذیرد و مدیریت خودگردان را به رسمیت بشناسد وارد مذاکره می‌شویم

سرویس سوریه - معاون ریاست مشترک مجلس مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه اعلام کرد که این نهاد در صورت پذیرفته شدن از سوی گروه های مقابل حاضر به مذاکره است.

به گزارش کردپرس، حسن کوچر معاون ریاست مشترک مجلس مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه شرط اصلی شرکت مدیریت خودگردان در مذاکرات را پذیرفتن مدیریت خودگردان و نیروهای سوریه دموکراتیک (SDF) از جانب گروه های مقابل دانست.

بنا بر گزارش فرات، کوچر در سخنرانی در مراسم یادبود جان باختگان شهر قامیشلو گفت: «اگر مذاکراتی برای حل بحران آغاز شود، مدیریت خودگردان در این مذاکرات نه به نمایندگی از سوی یکی از هویت‌ها، یا به هزینه و حساب یک هویت خاص، بلکه به نمایندگی از سوی تمام عناصر و مولفه‌های منطقه شمال و شرق سوریه شرکت خواهد کرد. شرط اصلی ما این است که در مذاکرات احتمالی، مدیریت خودگردان و SDF به رسمیت شناخته شوند. ما با هر گروه و نیرویی که شروط ما را بپذیرد، وارد مذاکره می‌شویم.»

حسن کوچر در ادامه از احزاب سیاسی، سیاستمداران و نیروهای حاضر در حوزه سیاسی درخواست کرد که درمقابل حملات حکومت ترکیه به کردستان سوریه و حمله به شهروندان غیر نظامی مانند خانواده گولو واکنش نشان دهند.

کد خبر 21172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha