دستگیری 2 سارق در سنندج و کشف 16 تن چوب قاچاق در بیجار

سرویس کردستان – دستگیری 2 سارق منازل نیمه کاره و قطعات خودرو و کشف 27 فقره سرقت و کشف 16 تن چوب قاچاق در بیجار مهمترین اخبار نیروی انتظامی کردستان طی روز جاری بوده است.

به گزارش کرد پرس، فرمانده انتظامي کردستان از دستگیری سارق ساختمان های نیمه کاره با کشف 20 فقره سرقت در شهرستان سنندج خبر داد و گفت: در پي وقوع چندین فقره سرقت از منازل نیمه کاره در سنندج، موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران انتظامي این شهرستان قرار گرفت.

سردار علی آزادی افزود: ماموران کلانتری 17 عباس آباد شهرستان سنندج با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی یک سارق منازل نیمه کاره را حین سرقت شناسايي و در عملياتی غافلگيرانه دستگير كردند.

وی با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده، سارق به 20 فقره سرقت از منازل نیمه کاره اعتراف کرد، اظهار کرد: در این رابطه یک مالخر دستگیر و مقداری اموال سرقتی از آنان کشف شد که به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامي کردستان همچنین از دستگیری سارق قطعات خودرو در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: در پي دريافت گزارش مردمي در ارتباط با سرقت قطعات خودرو در شهرستان سنندج، بررسي موضوع در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي استان قرار گرفت.

سردار آزادی با بيان اينکه کارآگاهان پلیس آگاهی پس از اطمينان از صحت موضوع، با تعقيب سرنخ ها موفق به شناسايي سارق شدند، ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی با بکارگيري شگردهاي پليسي، یک نفر سارق را در عمليات غافلگيرانه دستگير کردند که در تحقيقات به 7 فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف کرد.

وی با اشاره به ارزش ريالي سرقت هاي کشف شده که بالغ بر 100 ميليون ريال برآورد شده است، یادآور شد: متهم با تشکيل پرونده به مراجع قضايي معرفي و سپس روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامي کردستان در بخش دیگری از سخنان خود از کشف 16 تن چوب قاچاق در عملیات پلیس یگان امداد خبر داد و گفت: ماموران یگان امداد هنگام گشت زني انتظامی در سطح حوزه استحفاظی به يك دستگاه کامیون حامل بار چوب مشكوك شده و براي بررسي بيشتر کامیون را متوقف كردند.

سردار آزادی افزود: با هماهنگی مقام قضایی در بازرسي از کامیون 16 تن چوب قاچاق كشف و یک نفر در این رابطه دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

وی با بیان اینکه كارشناسان ارزش چوب‌هاي قاچاق كشف شده را 300 میلیون ريال برآورد كردند، اظهار کرد: از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات جنگلی مراتب را سریعا به پلیس از طریق تماس با شماره تلفن 110 اطلاع دهند.

کد خبر 21316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha