ترافیک کامیون‌ها در مرز «سرو» ارومیه

سرویس آذربایجان غربی- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به مشکل تجمع خودرو در پشت مرز سرو گفت: تجمع کامیون ها در مرز سرو به دلیل انتقال رانندگان کامیون‌ها از مرز بازرگان به مرز سرو رخ داده و تا چند روز آینده مساله تجمع برطرف می‌شود.

به گزارش کردپرس، نادر صادقی با اشاره اینکه، گفت: مسئولان گمرک گوربلاغ ترکیه طرف مقابل در مرز بازرگان اعلام کردند که در این گمرک بازسازی‌هایی را انجام خواهند داد و این مساله باعث شد که حجم خروج کامیون از مرز بازرگان از 9 هزار و 500 خودرو در شهریور ماه به هشت هزار و200 خودرو در مهر ماه کاهش پیدا کند.

او ادامه داد: این رو هزار و 300 خودرو برای رفتن به ترکیه به مرز سرو مراجعه کردند و به علت پایین بودن ظرفیت پارکینگ در گمرک اسندره ترکیه در مرز سرو این تجمع رخ داده بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: طی جلساتی که انجام شده مقرر شد ظرفیت خروج کامیون از مرز سرو به 200 کامیون افزایش یابد.

صادقی، با تاکید بر روانسازی حرکت خودرو ها در مرز سرو، گفت: مرز سرو به صورت 24 ساعته فعال است و دستگاههای اجرایی و کلیه عوامل خدمات‌رسان نیز در این مرز مستقر هستند تا تردد به صورت روان و سریع انجام شود.

کد خبر 21371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha