تکواندوکار کردستانی مدال برنز رقابت های جهانی را کسب کرد

سرویس کردستان - «نسیبه شهبازی» بانوی تکواندوکار ناشنوای کردستانی در پایان رقابت های تکواندو بخش کیورگی قهرمانی ناشنوایان جهان نشان برنز را به خود اختصاص داد.

به گزارش کرد پرس، رقابت‌های تکواندو و کاراته قهرمانی ناشنوایان جهان 2021 به میزبانی ایران و در سالن خانه تکواندو تهران برگزار شد.

350 ورزشکار در 2 رشته کاراته و تکواندو زنان و مردان در قالب 14 تیم در رقابت‌های تکواندو و کاراته قهرمانی ناشنوایان جهان حضور داشتند و مسابقات خود را از روز 30 آبان ماه تا سوم آذر در خانه تکواندو تهران برگزار کردند.

در پایان این مسابقات تیم ملی کیوروگی بانوان ناشنوای ایران نایب قهرمان رقابت های تکواندو ناشنوایان جهان 2021 در تهران شد، تیم روسیه قهرمان شد و تیم اکراین نیز به مقام سوم دست پیدا کرد.

در نتایج وزن 67- کیلوگرم، «نسیبه شهبازی» تکواندوکار شایسته کردستانی که در قالب تیم ملی تکواندو ناشنوایان کشورمان در این مسابقات حضور پیدا کرده بود، در دور اول با نتیجه 8 - 7 حریفی از کشور ترکیه را مغلوب کرد و در بازی دوم نیز برابر حریف اوکراینی با نتیجه نزدیک 14 - 15 شکست خورد و به مدال برنز این رقابت ها دست پیدا کرد.

گفتنی است رقابت‌های تکواندو و کاراته قهرمانی ناشنوایان جهان از روز 30 آبان ماه در خانه تکواندو تهران آغاز شد و تا سوم آذر ادامه خواهد داشت.

کد خبر 21844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha