رئیس جدید دانشگاه ایلام معارفه شد / تبدیل وضعیت تمام نیروهای شرکتی طرف قرارداد با دانشگاه

سرویس ایلام - طی آیینی و با حضور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رئیس جدید دانشگاه ایلام معارفه شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، در این مراسم با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری «طاهر علی محمدی» به عنوان رئیس جدید دانشگاه ایلام منصوب و از خدمات محمد علی اکبری تقدیر شد.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزیر علوم در این مراسم با قدردانی از تلاش ها و اقدامات رئیس سابق دانشگاه ایلام گفت: طی دوره اخیر ریاست دانشگاه ایلام اقدامات چشمگیر علمی، فرهنگی و زیرساختی انجام شده است و اگر چنانچه تمامی اساتید دانشگاه و دانشجویان نگاه دانشگاه ایلام را داشته باشیم به یک بلوغ علمی خواهیم رسید.

علی خطیبی کاهش وابستگی دانشگاه به بودجه دولت را ضروری دانست و گفت: اگر دانشگاه ایلام در راستای حل مسایل پیرامونی مردم تلاش نکند به وظیفه خود عمل نکرده است، یکی از اصلی ترین کارکردهای دانشگاه ها ارائه راه حل برای حل معضل بیکاری است که وزارت علوم در دولت سیزدهم نیز به این مسئله اهتمام جدی دارد.

وی در پایان مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمامی نیروهای ایثارگر که در شرکت های طرف قرارداد با دانشگاه فعالیت دارند، تبدیل وضعیت می شوند.

وی افزود: وزارت علوم بر اساس قانون به تمامی دانشگاه های کشور ابلاغ کرده در خصوص تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر که بصورت شرکتی در دانشگاه ها فعالیت دارند، طبق دستورالعمل اقدام کنند و دولت و سازمان برنامه و بودجه نیز برای تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر شرکتی دانشگاه ها نظر مساعد دارد.

خطیبی تاکید کرد: باید برداشت های ناصحیح که از روند تبدیل وضعیت ایثارگران وجود دارد با یک وحدت رویه حل و فصل و این قانون مهم بزودی برای توجه به قشر زحمتکش ایثارگران اجرا شود.

کد خبر 21959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha