دستگیری عاملان قدرت نمایی در فضای مجازی

سرویس ایلام - فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی از دستگیری هفت نفر از عاملان قدرت نمایی در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سرگرد بهزاد بسطامی گفت: به دنبال انتشار کلیپ و تصاویری از خشونت طلبی و قدرت نمایی تعدادی افراد در فضای مجازی، موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی و پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در این راستا کارشناسان پلیس امنیت عمومی شهرستان بلافاصله با انجام اقدامات تخصصی و فنی، متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه، هفت نفر از عاملان اصلی قدرت نمایی با سلاح گرم در فضای مجازی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: یکی از مهمترین وظایف و ماموریت های پلیس، برخورد با برهم زنندگان آسایش و امنیت عمومی شهروندان است و پلیس با افرادی که به هرنحوی بخواهند امنیت مردم را خدشه دار کنند، قاطعانه و برابر قانون برخورد خواهد کرد.

سرگرد بسطامی تاکید کرد: هرگونه قدرت نمایی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان در فضای مجازی جرم است و مردم در صورت مشاهده صفحات مربوط به فروش سلاح و مهمات و قدرت نمایی اراذل و اوباش با سلاح می‌توانند از طریق تلفن ۱۱۰ موارد را اطلاع دهند.

کد خبر 22070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha