هوای کردستان بارانی می شود/احتمال بارش برف در ارتفاعات

سرویس کردستان – بر اساس آخرین پیش بینی های اداره کل هواشناسی کردستان از غروب روز چهارشنبه تا اواخر وقت پنجشنبه یک سامانه بارشی استان را فرا می‌گیرد که موجب بارش باران در نواحی مختلف و بارش برف در ارتفاعات می شود.

به گزارش کرد پرس، این سامانه بارشی که بیشتر نواحی غربی و مرکزی استان همچون شهرهای بانه، مریوان، سروآباد، سنندج و کامیاران را در بر می‌گیرد در ارتفاعات باعث بارش برف می شود و اختلال در تردد در گردنه‌ها و جاده‌های استان نیز دور از انتظار نیست.

در آخرین اطلاعیه اداره کل هواشناسی کردستان وزش شدید باد در بعد از ظهر روز چهارشنبه نیز پیش بینی شده و به دنبال آن پدیده گرد و غبار محلی هم شکل می گیرد.

همچنین بررسی آخرین داده های اداره کل هواشناسی کردستان نشان می دهد که از امروز تا روز چهارشنبه دمای هوای استان روند افزایشی دارد اما از روز چهارشنبه تا هفته آینده دمای هوا افت پیدا می‌کند.

براساس آخرین اطلاعات اداره کل هواشناسی کردستان، در شبانه روز گذشته روستای سراب شهرک شهرستان دهگلان با دمای منفی یک درجه سردترین و روستای سلین در شهرستان سرواباد با دمای ۲۰ درجه سانتی‌گراد گرمترین نقاط استان بودند و دمای شهر سنندج مرکز استان نیز بین ۲ و ۱۹ درجه سانتی گراد در نوسان بوده است.

کد خبر 22284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha