قانون استقراض در مجلس عراق بدون در نظر گرفتن مبانی شراکت و توافق تصویب شد

سرویس عراق و اقلیم کردستان - ریاست اقلیم کُردستان، در پیامی نگرانی خود را در مورد تصویب "قانون استقراض " در مجلس نمایندگان عراق اعلام و تاکید کرد که این قانون بدون در نظر گرفتن مبانی شراکت و توافق و توازن تصویب شده است.

به گزارش کردپرس بە نقل از شبکە تلویزیونی کردستان 24، متن پیام ریاست اقلیم کُردستان در خصوص تصویب "قانون استقراض" در مجلس نمایندگان عراق علیرغم مخالفت نمایندگان کُرد به شرح زیر است.
در مورد قانون جبران کسری مالی که امروز پنجشنبه ٢٢ آبان ١٣٩٩ در مجلس نمایندگان عراق با اکثریت آرا و بدون در نظر گرفتن مبانی شراکت و توافق و توازن و بدون توجه به ملاحظات و پیشنهاد‌های نمایندگان اقلیم کُردستان تصویب شد، از اتخاذ موضع واحد و دفاع همه فراکسیون‌ های کُردستانی و نمایندگان محترم اقلیم کُردستان از حقوق و امتیازات مردم کُردستان تقدیر می‌کنم.
ریاست اقلیم کُردستان با نگرانی و نهایت اهمیت به این موضوع می‌نگرد و تلاش‌هایش را برای پاسداری از حقوق و مزایای مردم کُردستان به کار خواهد بست. به این منظور و در راستای اتخاذ موضع واحد جریان‌های مربوطه در اقلیم کُردستان، روسای سه‌گانه اقلیم کُردستان و جریان‌های مربوطه و نمایندگان اقلیم کُردستان در دولت فدرال و مجلس نمایندگان، نشست برگزار خواهند کرد.

کد خبر 226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha