دستگیری ۳ مظنون همکاری با داعش در دیرالزور

سرویس سوریه-نیروهای دموکراتیک سوریه سه نفر را به ظن همکاری را داعش در منطقه دیرالزور دستگیر کردند.

به‌گزارش کُردپرس، نیروهای سوریه دموکراتیک (SDF) با مشارکت نیروهای ائتلاف بین‌المللی روز گذشته سه نفر را به اتهام عضویت در گروه دولت اسلامی (داعش) در یکی از شهرهای شرق دیرالزور در شرق سوریه دستگیر کردند.

یک منبع خبری اعلام کرد: در شهرک الشحیل در ۴۰ کیلومتری شرق دیرالزور، این نیروها در یک عملیات هوایی با مشارکت ائتلاف بین المللی سه عضو را به اتهام عضویت در داعش دستگیر کردند.

وی افزود: افراد تحت تعقیب حاضر به تسلیم نشدند و این عملیات پس از حدود نیم ساعت تعقیب و گریز در نزدیکی مسجد السلام در محله الحسیه در شهرک الشحیل با دستگیری به پایان رسید.

این منبع اشاره کرد که افراد تحت تعقیب در خانه "انور الشاب" ساکن شهر که او نیز به اتهام عضویت در "داعش" توسط "SDF" تحت تعقیب است، مخفی شده بودند.

به گفته این منبع، افراد تحت تعقیب از یک خانواده و اهل شهر المیادین که تحت کنترل نیروهای دولتی در حومه شرقی دیرالزور است، هستند.

اخیراً نیروهای سوریه دموکراتیک با حمایت ائتلاف بین المللی عملیات امنیتی خود را در حومه شرقی دیرالزور برای تعقیب هسته های این سازمان افراطی تشدید کرده اند.

ماه گذشته، داعش مسئولیت ترور یکی از رهبران قبیله را در شهر ابوالنیتل در منطقه الصور در حومه شمالی دیرالزور بر عهده گرفت.

کد خبر 22972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha