استاندار و فرمانداران را ابقاء کنید یا کسانی را بیاورید که برای مردم کار کنند

سرویس کرمانشاه _ ماموستا ملا قادر قادری خطاب به دولت گفت: یا استاندار و فرمانداران و بخشداران را ابقا کنید یا کسانی را بیاورید که برای این مردم کار کنند.

به گزارش کردپرس و به نقل از کانال اطلاع رسانی دفتر امام جمعه پاوه حاج ماموستا ملا قادر قادری در خطبه های نماز‌ جمعه پاوه با تبریک روز پرستار گفت: این عزیزان ۲۳ ماه است در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها زحمت می‌کشند و با بیماری کرونا مبارزه می‌کنند.

وی در دنباله سخنانش به معضلات و مشکلات امروز جامعه پرداخت و گفت: واقعیت این است که جامعۀ ما به حدی مشکلات دارد که بحث های جمعه نمی‌تواند خیلی در حل مشکلات مردم تأثیر داشته باشد.

امام جمعه پاوه عنوان کرد: شهرستان ۶۳ هزارنفری پاوه که دارای ۱۰۲ باب مسجد است تنها چهار طلبه از خود دارد و این درد است.

وی گفت: عزیزان من؛ اگر فرزندان ما درست تربیت نمی‌شوند، تقصیر از خود ماست.

ماموستا ملاقادر قادری عنوان کرد: سه ماه از سال ۱۴۰۰ باقی مانده است هنوز خبری از دولت در استان کرمانشاه نیست. یا استاندار و فرمانداران و بخشداران را ابقا کنید یا کسانی را بیاورید که برای این مردم کار کنند؛ این مردم بر گردن جمهوری اسلامی حق دارند.

وی همچنین عنوان کرد: دیروز سخنرانی آقای رشیدی نمایندۀ کرمانشاه و خانم فلاحی نمایندۀ ایلام را گوش دادم، به آنان آفرین گفتم و خوشحال شدم که در مجلس مردان و زنانی که هوشیار باشند، زیاد هستند.

کد خبر 23056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha