سردیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سنندج رونمایی شد

سرویس کردستان - ویژه برنامه رونمایی از سردیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به مناسبت دومین سالگرد شهادت این شهید سرافراز در مرکز استان کردستان برگزار شد.

به گزارش کرد پرس، ویژه برنامه رونمایی از سردیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به مناسبت دومین سالگرد شهادت این شهید سرافراز پیش‌ازظهر امروز با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان و جمعی از فرماندهان نظامی، انتظامی و مسئولان استانی در میدان بسیج - بلوار توحید سنندج برگزار شد.

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در این مراسم در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، گفت: حاج قاسم شهید ایثار، مقاومت و چهره بی‌بدیل عرصه شهادت، جهاد و مهاجرت است.

وی با تأکید بر اینکه راه و مسیر پر افتخار شهید حاج قاسم سلیمانی همواره ادامه دارد، افزود: این شهید والامقام در اخلاص، فداکاری، شجاعت، تعهد و ایثارگری زبانزد بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان اظهار کرد: امیدواریم رونمایی از یادمان‌های ارزشمند اینچنینی باعث شود که مردم به ویژه جوانان متوجه ایثارگری‌ها و فداکاری‌های افرادی بشوند که جان خود را در راه حفظ امنیت کشور فدا کردند.

افتتاح نمایشگاه عکس سردار شهید سلیمانی در پردیس سینمایی بهمن سنندج و برگزاری شب خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی از دیگر برنامه‌های امروز به مناسبت دومین سالگرد شهادت این شهید والامقام در مرکز استان کردستان است.

کد خبر 23154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha