3 کردستانی به اردوی تیم ملی آمادگی ووشو کشور دعوت شدند

سرویس کردستان - «فاتح حیدریان» و «کیانوش شیری» در بخش آقایان و «دنیا شکری» در بخش بانوان به نمایندگی از استان کردستان به اردوی تیم ملی ووشو فراخوانده شدند.

به گزارش کرد پرس، تیم ملی ووشو بانوان و آقایان کشورمان خود را برای حضور مقتدارنه در بازی های آسیایی 2022 هانگژو کشور چین آماده می کند.

پس از برگزاری رقابت های قهرمانی و انتخابی ووشو بانوان و آقایان کشور طی روزهای 9 تا 13 آذرماه سال جاری نفرات برتر به اولین مرحله اردوی آمادگی و ارزیابی این تیم که قرار است اوایل دی ماه در تهران برگزار شود، دعوت شدند.

مسابقات ووشو آقایان و بانوان در بخش ساندا و تالو به میزبانی جزیره قشم، هشتم تا 13 آذر ماه پس از ۲ روز رقابت سنگین و فشرده با شناخت نفرات برتر اوزان مختلف به کار خود پایان داد.

در این مسابقات فاتح حیدریان تالوکار کردستانی در بخش اجرای فرم ترکیبی «دائوشو – گون‌شو» با کسب مقام دوم، اولین سهمیه اردوی تیم ملی ووشو استان کردستان در بخش تالو است.

همچنین در بخش ساندا آقایان وزن 70 کیلوگرم کیانوش شیری مقام سوم و در بخش ساندا بانوان وزن 75- کیلوگرم دنیا شکری با کسب مقام دوم به عنوان 2 سهمیه استان کردستان در اردوی تیم ملی ووشو بخش ساندا معرفی شدند.

گفتنی است مسابقات بازی های آسیایی ۲۰۲۲ در مرداد و شهریور سال آینده به میزبانی شهر هانگژو در کشور چین برگزار می شود.

کد خبر 23224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha