حماسه نهم دی با تبیین درست برای نسل جوان بازگو شود

سرویس ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در نشست هماهنگی ستاد گرامیداشت یوم الله ۹ دی عنوان کرد: حماسه نهم دی با تبیین درست برای نسل جوان بازگو شود.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار عنوان کرد: در فرهنگ دینی، اسلامی و قرآنی ما وظیفه داریم که ایام الله را زنده نگاه داشته و یادآوری کنیم و حماسه ۹ دی از این دست است.

وی با بیان این که امروز به برکت عاشورای حسینی در سطح جهان نقش آفرین هستیم، تاکید کرد: از برکت عاشورای حسینی صف ضد انقلاب، منافقین و کسانی که به دنبال براندازی نظام بودند از کسانی که دغدغه آنان رای شان بود، به هم خورد.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: حماسه نهم دی ماه، حماسه با عظمتی است، در بحران‌هایی که در طول عمر با برکت نظام انقلاب اسلامی از جمله جنگ تحمیلی داشته ایم، خطر و تهدید هیچ کدام به اندازه خطر فتنه ۸۸ نبود.

کریمی تبار گفت: در جریان فتنه آزمون بسیار بزرگی برای خواص جامعه پیش آمد، خیلی ها لغزیدند و برخی ها که انتظار بود نقش خود را ایفا کنند سکوت کردند و حاضر نشدند واژه فتنه را به کار ببرند و محکوم کنند.

او گفت: روز نهم دی باید زنده نگه داشته شود و نسل جوان ما با این تاریخ آشنا شوند چرا که طبیعتا چنین صحنه هایی در تاریخ انقلاب تکرار خواهد شد و برای عبور از این فتنه های کور نیازمند بصیرت و ولایتمداری و حرکت در چارچوب رهنمودهای مقام معظم رهبری هستیم.

کد خبر 24111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha