شناسایی نیروهای کارآمد از وظایف شورای ائتلاف است

سرویس کردستان - معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کشور گفت: یکی از وظایف جریان انقلابی شناسایی و معرفی نیروهای کارآمد، انقلابی و پرتوان است.

به گزارش کرد پرس، نورالدین قدیمی در گردهمایی شورای نیروهای ائتلاف استان کردستان، گفت: جریان انقلابی از سال ۹٤ تصمیم گرفت برای ایجاد ماندگاری و نجات از جریان‌ها و گرایش‌هایی که قصد انحراف را دارند، روش و رویه خود را تغییر دهد و در سال ۹٦ وارد عرصه انتخابات و موفق به جمع‌آوری ۱٦ میلیون رای منسجم در روند انتخابات شد.

وی اظهار کرد: جریان انقلابی طی دو سال موفق به کسب سه پیروزی در انتخابات مجلس شورای اسلامی، شورای اسلامی شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری شد.

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کشور در خصوص ۳ عامل موثر در پیروزی جریان انقلابی، بیان کرد: همدل و همراە شدن بزرگان جریان انقلابی و جلوگیری از پراکندگی و تغییر در فرآیند کارها و روش‌ها و واگذار کردن کارها به مردم و کمک و یاری و عنایت الهی عوامل پیروزی این جریان بود.

قدیمی، کمک به دولت را فریضه دانست و ادامه داد: یکی از وظایف جریان انقلابی شناسایی و معرفی نیروهای کارآمد، انقلابی و پرتوان است، زیرا ما اطلاع دقیقی از نیروهای انقلابی متعهد نداریم و یکی از کارهای ما شناسایی نیروهای انقلابی و کارآمد است.

وی یادآور شد: رصد و نظارت بر مسئولان دولتی و مطالبه‌گری یکی دیگر از وظایف جریان انقلابی است و این به نوعی کمک به خود دولت است و تضعیف دولت محسوب نمی‌شود.

ضرورت استفاده از نیروهای بومی در مناصب دولتی

نمایندە مردم شهرستان های سنندج، کامیاران و دیواندرە در مجلس شورای اسلامی نیز در این گردهمایی بر استفادە از نیروهای بومی و متخصص استانی در مناصب دولتی تاکید کرد و گفت: بصیرت از دیدگاە رهبری تیزبینی و تشخیص راە درست از غلط است و در فرمایشات خود هموارە بر این موضوع تاکید دارند که مردم ایران و مدیران و مسئولان دولتی در این برهه حساس که دشمنان در اغلب جبهه های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در کمین هستند با بصیرت و تیزبینی راە درست را از راە غلط تشخیص دهند.

محسن فتحی با اشارە به انتخابات ۲٨ خرداد در کشور، اظهار کرد: برای اولین بار در کردستان سبد رای ریاست جمهوری به نیروهای اصولگرا و انقلابی رسید و این پیروزی را مرهون سرمایه های اجتماعی و نیروهای انقلابی هستیم.

وی افزود: رای کردستانی‌ها و حضور آنها پای صندوق‌های رای به مثابه وحدت، اعتماد و اعتقاد مردم به نیروهای ارزشی و انقلابی است که این اعتماد و اعتقاد با همدلی و همراهی بیشتر و یکپارچگی بیشتر حول یک شعار «بالندگی و پیشرفت ایران و توسعە کردستان» است.

نمایندە مردم شهرستان های سنندج، کامیاران و دیواندرە در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امیدواریم مسئولان استانی و مقام ارشد استان، بیش از گذشته وحدت و همدلی و یکپارچگی را حاکم کنند تا شاهد ایجاد امید در دل مردم کردستان باشیم.

جریان انقلابی در کردستان تقویت شود

استاندار کردستان نیز در این گردهمایی با بیان اینکه یکی از ضعف‌های استان کردستان در دوره‌های گذشته ضعف جریان انقلابی بوده است، لذا باید جریان انقلابی اهل سنت را تقویت کرد، ادامه داد: شروع به کار کردن دولت انقلابی همزمان با گام دوم انقلاب نقطه عطف و عزیمتی در این دولت است.

اسماعیل زارعی کوشا با اشاره به اینکه اگر به دقت بیانیه گام دوم انقلاب را مطالعه کنیم به بصیرت و تیزبینی رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی پی می‌بریم، یادآور شد: باید نقاط ضعف و قوت مدیریت‌های گذشته استان کردستان را شناسایی کرد.

وی گفت: اگر گفته شود که در دوره‌ها و دولت‌های قبلی اقداماتی در استان انجام نشده، بی‌انصافی است، چرا که استان کردستان امروز با کردستان چهار دهه گذشته بسیار متفاوت است و از گذشته تا به امروز اقدامات بسیاری در استان صورت گرفته است.

استاندار کردستان با بیان اینکه در دوره‌های گذشته جریان انقلابی در کردستان ضعیف بوده، اظهار کرد: باید جریان انقلابی اهل سنت در استان کردستان تقویت شود.

زارعی کوشا بر استفاده از نیروهای کارآمد و پرتوان تاکید کرد و بیان کرد: برای مردم فرقی ندارد که چه کسی مدیر چه بخشی خواهد شد، بلکه انتظار مردم خدمت درست و ایجاد توسعه در استان است.

کد خبر 24941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha