تولد نوزاد در برف و کولاک کردستان/حال مادر و نوزاد خوب است

سرویس کردستان - مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان از انجام زایمان موفق و نجات جان نوزاد و مادر باردار در منطقه سارال از توابع شهرستان دیواندره توسط ماما و تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ خبر داد.

به گزارش کرد پرس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، رضا پیرا گفت: شب گذشته طی تماس تلفنی با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ مبنی بر شروع درد زایمان مادر باردار در روستای گاوآهن تو، در منطقه صعب العبور سارال از توابع شهرستان دیواندره، بلافاصله آمبولانس پایگاه هزار کانیان همراه با مامای مرکز بهداشت و تکنسین‌های این پایگاه به محل اعزام شد.

وی با بیان اینکه به علت شرایط سخت جوی، کولاک شدید، بارش برف و کوهستانی بودن منطقه، محور تردد روستای مذکور بسیار صعب العبور بوده و پرسنل اورژانس پس از ۳ ساعت در محل ماموریت حاضر شدند، اظهار کرد: پس از معاینات و اقدامات اولیه توسط ماما و تکنسین‌های اورژانس، فرایند زایمان با موفقیت انجام شد و مادر باردار ۳۴ ساله، در کمال صحت و سلامت نوزاد پسر خود را به دنیا آورد.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان بیان کرد: پس از اقدامات تکمیلی پرسنل اورژانس، مادر و نوزاد با حال عمومی خوب و مساعد به بیمارستان امام خمینی (ره ) در دیواندره منتقل شدند.

کد خبر 25435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha