برف مدارس و دانشگاه‌ها را در ایلام تعطیل کرد / مسیر ملکشاهی به میمه همچنان مسدود

سرویس ایلام - بارش نخستین برف سراسری زمستانی در استان ایلام علاوه بر ایجاد موج شادی باعث تعطیلی مدارس و دانشگاه های استان شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، برف و توده هوای سرد اکثر نواحی استان و ارتفاعات را سفیدپوش کرد و باعث شد که صبح امروز ساعات کار ادارات با یک ساعت تاخیر آغاز شود.

بیگلریان، سرپرست مدیریت بحران استانداری ایلام گفت: دانشگاه‌ها و مدارس نوبت صبح و بعدازظهر در کلیه مقاطع تحصیلی (غیر از دانشجویان و دانش‌آموزانی که امتحان کشوری دارند) در شهرستانهای ایلام، ایوان، بدره، ملکشاهی، چوار، چرداول و بخش کارزان سیروان به علت برف و یخ بندان تعطیل است.

لطیف‌ صادقی فرماندار ویژه دهلران نیز اعلام کرد: مسیر میمه ملکشاهی از طرف خان کشته - میمه - ملکشاهی - تختان بدلیل بارش شدید برف مسدود است و رانندگان تا اعلام بعدی در این مسیر تردد نکنند.

همچنین روابط عمومی راهداری و حمل و نقل استان نیز اعلام کرد که تردد در محور آبدانان - گردنه کبیرکوه فقط با زنجیر چرخ مقدرو می باشد.

در اطلاعیه روابط عمومی راهداری آمده است: از رانندگان و مترددین محترم تقاضا می‌شود در جهت همکاری با عوامل راهداری و پلیس راه از تردد غیر ضرور اجتناب ورزیده و در صورت تردد حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند.

امروز پروازهای فرودگاه شهدای ایلام با وجود بارش برف برقرار بود.

امور آب نیز از مشترکین خود خواسته که با توجه به موج سرما پس از بارش برف نسبت به عایق کردن کنتورهای آب و جلوگیری از ترکیدگی اقدام کنند.

کد خبر 25553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha