بازارچه شهر جوانرود تعطیل شد

سرویس کرمانشاه ـ فرماندار جوانرود گفت: بنا به تصمیم کارگروه پدافند غیرعامل و همکاری مردم بازارچه جوانرود تا اطلاع بعدی تعطیل است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، «رستگار یوسفی» امروز در حاشیه بازدید از سطح شهر جوانرود افزود: با همکاری نیروهای انتظامی، سپاه و بسیج، جمعیت هلال احمر و سازمانهای مردم نهاد تمامی ورودی و خروجی این شهرستان کنترل و از ورود خودروها و افراد غیربومی به داخل این شهرستان جلوگیری می شود.

وی اظهارداشت: تمامی بارها و وسایل در ورودی شهرستان قبل از ورود به شهر جوانرود ضد عفونی می شوند.

فرماندار جوانرود خاطرنشان کرد: تمامی اماکن عمومی، مساجد، تالارها، مجالس عزا و عروسی، آرایشگاه های مردانه و زنانه برای پیشگیری از شیوع این بیماری تعطیل هستند.

یوسفی افزود: بازاریان و کسبه این شهرستان همواره در شرایط سخت با مردم و مسوولان همگام بوده‌اند و اقدام داوطلبانه آنان برای تعطیلی بازار نقش مهمی از کاهش میزان مسافران و رفت و آمد مردم در داخل شهر دارد.

وی از همراهی و همگامی مردم شهرستان جوانرودبا مسوولان برای مقابله با ویروس کرونا قدردانی کرد و گفت: ماندن در خانه و حضور نیافتن در اجتماعات می‌تواند مهمترین راه برای مقابله با این ویروس باشد.

بیشتر مالکان پاساژهای جوانرود نیز اعلام کرده اند به مدت یک ماه از مستاجران بابت تعطیلی مغازه ها کرایه مغازه ها دریافت نخواهند کرد.

کد خبر 256054

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha