به کارگیری بالگرد و پهپاد برای یافتن کولبران مفقود شده

سرویس آذربایجان غربی- فرماندار ارومیه گفت: در عملیات جستجوی مفقودین دره بینار، علاوه بر امکانات و اقدامات زمینی، از بالگرد و پهپاد نیز استفاده می‌شود.

به گزارش کردپرس، رسول مقابلی با حضور در منطقه مرزی دره بینار، پیگیر آخرین وضعیت جستجوی ۳ فرد مفقود شده روستای باوان در مرز مشترک با ترکیه شد

او در بازدید از این منطقه مرزی، با اشاره به تداوم جستجوی مفقودین توسط نیروهای مرزبانی، امدادی و مردمی در مرز مشترک با کشور ترکیه، گفت: در عملیات جستجوی مفقودین علاوه بر امکانات و اقدامات زمینی، از بالگرد و پهپاد نیز استفاده می‌شود.

فرماندار ارومیه همچنین در دیدار با خانواده ۳ مفقودی روستای باوان ضمن دلجویی از خانواده های مفقودین، تصریح کرد: آگاه به نگرانی خانواده های مفقودین هستیم و با تمام توان و امکانات، جستجو برای یافتن ۳ مفقودی روستای باوان ادامه خواهد داشت.

او کولاک و بارش سنگین برف در روزهای اخیر را در سختی جستجوی مفقودین دخیل دانسته و افزود: جستجوی مفقودین در دو سوی مرز از طرف کشورهای ایران و ترکیه تداوم داشته و همچنان پیگیر تسریع جستجو در مرز کشور ترکیه هستیم.

به گزارش کردپرس، حوالی ساعت ۱۱ روز جمعه ٢٤ دی ماه سه نفر از کولبران اهل ارومیه در ارتفاعات بینار منطقه مرگور این شهرستان مفقود شدند و پایگاه کوهستانی سیلوانا در جستجوی مفقودین است.

دو روز پیش به دلیل برودت و کولاک برف عملیات جست و جو متوقف شده بود و از دیروز دوباره جست و جو با کمک نیروهای مردمی و امداد آغاز شده است.

در کردپرس بیشتر بخوانید؛

«باوان»، دیگر باوان نمی شود!

عملیات جست و جوی کولبران مفقود شده ارومیه دوباره آغاز شد

کد خبر 25667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha