جسد یک عضو PKK از طریق پست برای خانواده اش ارسال شد

سرویس ترکیه - جنازه عگید ایپک، عضو PKK که در درگیری 23 می 2017 با نیروهای امنیتی ترکیه کشته شده بود توسط دادستان جمهوری ترکیه از طریق پست به خانه پدری وی در شهر دیاربکر فرستاده شده است.

به گزارش کردپرس، بر اساس اطلاعات به دست آمده، جنازه عگید ایپک، عضو PKK که در درگیری 23 می 2017 با نیروهای امنیتی ترکیه کشته شده بود توسط دادستان جمهوری ترکیه در دیاربکر از طریق پست به خانه پدری وی در شهر دیاربکر فرستاده شده است.

به نوشته روزنامه دیوار، عگید ایپک در 23 می 2017 در درگیری با نیروهای امنیتی ترکیه در تپه خلاصور در شهر کردنشین درسیم جان خود را از دست داده و در می 2019 خبر پیدا شدن جسد وی را به خانواده اش داده بودند.

پس از دریافت این خبر اعضای خانواده ایپک برای انجام آزمایش دی ان ای جهت شناسایی جسد به استانبول فراخوانده شده بودند. بعد از آزمایشات دی ان ای مشخص شده بود که جسد کشف شده متعلق به عگید ایپک بوده و دادستان جمهوری ترکیه در تونجلی که جسد را از سازمان پزشک قانونی استانبول دریافت کرده بود در اقدامی نامتعارف جنازه عگید ایپک را از طریق پست به دادستان جمهوری ترکیه در دیاربکر و دادستان جمهوری ترکیه در دیاربکر نیز از طریق پیک برای خانواده وی ارسال کرده است.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 258740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha