تضعیف دولت در این شرایط به صلاح نیست

سرویس ایلام - فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در نشست استاندار ایلام با فرماندهان سپاه عنوان کرد: تضعیف دولت در این شرایط به صلاح نیست.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سردار جمال شاکرمی عنوان کرد: حال که یک دولت انقلابی با گفتمان انقلاب اسلامی و رئیس جمهوری در تراز انقلاب اسلامی در رأس کار است وظیفه ما دو چندان شده و در این راستا هر جایی که احساس شود می توانیم تأثیرگذار باشیم، صادقانه در خدمت هستیم.

او گفت: تضعیف دولت در این شرایط به صلاح نیست و ما در همه شرایط به ویژه در هنگام سختی ها، در کنار دولت خواهیم بود.

سردار شاکرمی با اشاره به مشکلات اقتصادی پیش روی کشور گفت: هم اکنون همراهی، هماهنگی و فضای همدلی در تمامی ارکان نظام در کل کشور از جمله مجلس، دولت، قوه قضاییه و قوای نظامی و انتظامی ایجاد شده است و باید از این فرصت و ظرفیت مهم برای خدمت به مردم و رفع مشکلات استفاده کنیم.

استاندار ایلام نیز در این جلسه راه حل رفع مشکلات پیش رو را داشتن روحیه جهادی و همراهی و همدلی مردم با مسئولان دانست و گفت: سپاه همواره همکاری بسیاری با همه‌ی دولت ها داشته و آنچه که برای سپاه مهم است حفظ نظام بوده و هر دولتی با هر سلیقه‌ای روی کار آمده، سپاه پای کار بوده و هیچ گاه کم نگذاشته است.

حسن بهرام نیا با اشاره به حضور دولت سیزدهم در عرصه خدمت رسانی گفت: این دولت برآمده از اراده‌ی مردم است و مردم با نگاه به حضور میدانی، کارآمدی، روحیه جهادی و انقلابی رییس جمهور و دولتمردان، به آینده کشور برای رفع مسایل و مشکلات موجود، امیدوار هستند.

کد خبر 26121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha