فرماندار جدید دره‌شهر معارفه شد

سرویس ایلام - با حضور استاندار ایلام، فرماندار جدید شهرستان دره‌شهر منصوب و معارفه شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، استاندار ایلام در این مراسم خدمات نظام جمهوری اسلامی را نسبت به دوران پیش از انقلاب قابل مقایسه ندانست و گفت: امروز در دره‌شهر پروژه ایستگاه پمپاژ چم ژاب دارای ۹۵ درصد پیشرفت است و بیش ۱۷ هزار و هکتار از زمینهای زراعی منطقه را مشروب کرده و بر تغذیه عمومی استان و کشور، اشتغالزایی و توسعه شهرستان را در پی خواهد داشت.

او همچنین گفت: پروژه تونل کبیرکوه نیز که ۷۲ درصد پیشرفت دارد نیز یکی از ابر پروژه‌های استان و شهرستان دره‌شهر است که در توسعه این شهرستان نقش بسزایی خواهد داشت.

استاندار ایلام گفتمان دولت سیزدهم را مردم گرا عنوان کرد و گفت: آینده شهرستان دره شهر را روشن می بینم و فرماندار جدید زمینه مشارکت همگانی در توسعه شهرستان را فراهم کند.

بهرام نیا با اشاره به بازدید از طرح ها و پروژه های شهرستان خاطرنشان ساخت: شهرستان دره شهر مردم ولایت مدار و شهیدپروری دارد و کار کردن برای این مردمان شریف به نوعی عبادت است.

وی در ادامه از پروژه مهم کبیرکوه بعنوان یک طرح کم نظیر در کشور یاد کرد و گفت: در این راستا علاوه بر اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان با استفاده از ظرفیت ماده ۵۶، مقر شد از طرق مختلف از جمله صندوق وزارت راه و شهرسازی مسئله تأمین اعتبار این پروژه مهم با جدیت پیگیری شود.

کد خبر 26288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha