جسد جوان میاندوآبی پس از ۲۵ روز پیدا شد

سرویس آذربایجان غربی- رییس هلال‌احمر میاندوآب گفت: جسد جوان ۲۴ ساله اهل روستای «زنجیرآباد» از توابع بخش مرکزی این شهرستان پس از ۲۵ روز و با تلاش نیروهای امدادی این نهاد از رودخانه سیمینه‌رود بیرون کشیده شد.

به گزارش کردپرس، یک جوان ۲۴ ساله اهل روستای زنجیر آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان میاندوآب از 25 روز پیش در رودخانه سیمینه رود غرق شده بود.

نیروهای آتش نشانی میاندوآب از روز حادثه به جستجو پرداخته اند اما نشانی از جسد این جوان نیافتند در نتیجه از تیم غواصی مهاباد برای کمک درخواست کردند.

در آن زمان رئیس سازمان آتش نشانی خدمات ایمنی شهرداری مهاباد نیز در گفت و گو با کردپرس اذعان کرد: تیم غواصی مهاباد نیز دو روز گذشته به جستجو پرداختند اما به دلیل شدت جریان سیمینه رود نتوانسته اند جسد این فرد را پیدا کنند.

او بیان کرد: با توجه به شدت آب رودخانه احتمالا جسد کیلومترها دورتر از محل حادثه با جریان آب انتقال یافته باشد.

اما امروز با گذشت 25 روز، رییس هلال‌احمر میاندوآب از پیدا شدن جسد این جوان با سر گیری عملیات جستجو خبر داد.

نادر افشارلو با بیان اینکه پیکر این فرد که در چهارم فروردین در سیمینه‌رود غرق شده بود، به ایرنا گفت: چهار عملیات برای جستجوی پیکر این فرد اجرا شده‌ است و امروز نیز تیم نجات غریق هلال‌احمر میاندوآب با تجهیزات و امکانات مورد نیاز به محل اعزام و پس از سه ساعت تلاش با همکاری نیروهای مردمی جسد این فرد را کشف کردند.

کد خبر 269401

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha