نمایشگاه نقاشی انتزاعی آثار امیرعلی ویسی در سنندج گشایش یافت

نمایشگاه آثار نقاشی هنرمند سنندجی «امیرعلی ویسی» با حمایت حوزه هنری استان کردستان در محل گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ آماده بازدید علاقه مندان است.

به گزارش کرد پرس، با حمایت حوزه هنری استان کردستان نخستین نمایشگاه انفرادی نقاشی هنرمند سنندجی امیرعلی ویسی با موضوع انتزاعی در قالب ۲۷ اثر تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ در معرض نمایش علاقه مندان قرار گرفته است.

این هنرمند در گفتگویی در خصوص این نمایشگاه گفت: با شروع دوران کرونا و تعطیل شدن فعالیت های هنری به دلیل علاقه شخصی که به نقاشی داشتم به نقاشی روی آوردم که حاصل این چند سال فعالیت در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرارگرفته است.

وی افزود: تلاش کرده ام تا احساسات درونی خودم را که درقالب انتزاعی و تکنیک اکرلیک روی بوم به نتیجه رسیده است در جهت مخاطب شناسی و تأثیرات متقابلی که آثار بر روی مخاطب و مخاطبین بر روی آثار خواهند داشت با علاقه مندان هنر نقاشی انتزاعی به اشتراک بگذارم.

این هنرمند با دعوت از عموم مردم برای بازدید از این نمایشگاه که در ایام برگزاری همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ دایر خواخد بود، اظهار کرد: امیدوارم توانسته باشم در قالب هنر زیبای نقاشی توجه مخاطبین به آثار خلق شده را جلب کنم. 

امیرعلی ویسی هنرمند ۳۸ ساله سنندجی از سال ۱۳۸۰ به عنوان هنرجوی فیلمسازی فعالیت هنری خود را آغاز کرد فیلمبرداری ۳۰ فیلم کوتاه و ۷ فیلم بلند را انجام داده است و با ساخت دوفیلم کوتاه «واینک انسان»، «در روزهای آخر اسفند» به جمع کارگردانان کردستانی پیوست.

کسب ۵ جایزه تصویربرداری و چندین جایزه کارگردانی و عکاسی از موفقیت های این هنرمند در عرصه سینما محسوب می شود.

کد خبر 2753861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha