رفع تنش آبی در روستاهای دهگلان با اختصاص ۴۷۰ میلیارد ریال

نماینده مردم شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای رفع تنش آبی در روستاهای دهگلان ۴۷۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص پیدا کرده است.

به گزارش کرد پرس، پرویز اوسطی در جمع مردم روستاهای بخش مرکزی دهگلان، گفت: ایجاد زیرساخت ها به ویژه در حوزه راه روستایی به عنوان یک اولویت مهم در شهرستان های قروه و دهگلان دنبال می شود.

وی با بیان اینکه کار زیرسازی راه دسترسی ۷ روستا با تعامل بین بخشی انجام شده است، افزود: با اراده ایجاد شده آسفالت و بهسازی تمام راه های روستایی این دو شهرستان طی دو سال آینده در صورت همکاری پیمانکاران انجام می شود.

نماینده مردم شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه  اصلی ترین مشکل شهرستان های قروه و دهگلان مربوط به آب است و مردم مطالبات زیادی در این زمینه دارند، اظهار کرد: در راستای رفع تنش آبی در روستاهای دهگلان  ۴۷۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص پیدا کرده است.

اوسطی با بیان اینکه رفع تنش آبی و آبرسانی به روستاهای این شهرستان در قالب ۷ مجتمع دنبال خواهد شد، ادامه داد: در حوزه جذب اعتبارات طرح هادی در بین ۵۳ بخشداری استان کردستان بخشداری بخش مرکزی، بیشترین اعتبارات طرح های هادی را جذب و هزینه کند.

وی یادآور شد: خوشبختانه در سال جاری جهش چند برابری در تأمین لوله فاضلاب برای روستاهای این منطقه صورت گرفته است.

کد خبر 2753896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha