معرفی ۸۵ متخلف صنفی بهداشتی به مراجع قضایی کردستان

مدیر سلامت محیط و کار مرکز بهداشت کردستان گفت: از ابتدای طرح سلامت نوروزی (۲۴ اسفند سال ۱۴۰۱) تا هفتم فروردین سال جاری، ۸۵ متخلف صنفی بهداشتی به مراجع قضایی استان معرفی شدند.

به گزارش کرد پرس، کمال ابراهیمی گفت: در همین مدت بیش از ۱۳ هزار و ۲۲ بازدید توسط کارشناسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی کردستان از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی انجام شد.

وی با بیان اینکه در این بازدیدها ۲۱۸ مورد اخطاریه بهداشتی صادر شد، افزود: در این مدت بیش از ۹ هزار و ۶۶۹ کیلوگرم مواد غذایی غیر قابل مصرف یا تاریخ مصرف گذشته کشف و معدوم شد.

مدیر سلامت محیط و کار مرکز بهداشت کردستان اظهار کرد: در این مدت با تشدید بازرسی ها، ۲۱ مورد از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی به دلیل رعایت نکردن آیین نامه ها و مقررات بهداشت محیط پلمپ شدند.

ابراهیمی ادامه داد: در این مدت با تشدید بازرسی ها، ۲۱ مورد از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی به دلیل رعایت نکردن آیین نامه ها و مقررات بهداشت محیط پلمپ شد.

وی یادآور شد: طبق روال سال های قبل، طرح سلامت نوروزی با هدف افزایش و ارتقا سلامت مردم، مسافران و مهمانان نوروزی به ویژه در حوزه مواد غذایی تا پایان تعطیلات ادامه خواهد داشت.

کد خبر 2753933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha