۳۰۲ زندانی کردستانی چشم انتظار کمک خیرین

مدیر ستاد دیه کردستان گفت: ۳۰۲ زندانی جرایم مالی غیر عمد کردستانی چشم انتظار کمک خیرین در جشن گلریزان امسال هستند.

به گزارش کرد پرس، محمد خسروی بر ضرورت تلاش و همبستگی جامعه اصناف، خیّرین و مسئولان استانی در جهت برگزاری باشکوه جشن گلریزان و آزادی زندانیان جرائم غیرعمد زندان‌های استان تأکید کرد و گفت: ماه مبارک رمضان بستری برای عبادت و پاسداشت نعمت‌های فراوان خداوند متعال است، تا به‌شکرانه این موهبت، در این ایام مبارک، در راستای رهایی زندانیان نیازمند مالی تلاش مضاعف و قدم خیر برداریم.

وی اظهار کرد: با رایزنی‌های متعدد و برگزاری جلسات هم‌اندیشی با مسئولان و خیّرین استان و اخذ رضایت از شکات، امیدوارم بتوانیم مبلغی بیش از ۱۰ میلیارد تومان را برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان فراهم کنیم تا در عید فطر و بهار طبیعت این افراد نیازمند را به جمع خانواده خود برگردانیم.

مدیر ستاد دیه کردستان با بیان اینکه هم‌اکنون ۳۰۲ زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های استان تحمل حبس می‌کنند و چشم‌انتظار آزادی هستند، افزود: از همه مردم نوع‌دوست استان کردستان انتظار می‌رود هر کدام به‌سهم خود در این جشن مردمی مشارکت کنند تا بتوانیم در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد شریک شویم و این شادی را با هم جشن بگیریم.

خسروی از به‌کارگیری تمامی ظرفیت‌های موجود استان، برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی، جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد خبر داد و ادامه داد: امسال مراسم جشن گلریزان در عصر روز شنبه ۱۹ فروردین ماه در سنندج برگزار می‌شود.

کد خبر 2753995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha