پارک جنگلی سیمره در هلیلان و لزوم ورود بخش خصوصی

سرویس ایلام - فرماندار هلیلان در گفتگو با کردپرس عنوان کرد: پارک جنگلی سیمره محل اسکان موقت مهمانان و مسافران نوروزی و پذیرای مسافران زیادی در طول تعطیلات نوروزی و سایر فصول سال است که نیاز به سرمایه گذاری بخش خصوصی دارد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، کورش عیوضی در حاشیه بازدید از چگونگی خدمات اکیپ های مستقر شده گشت وکنترل جاده ترانزیتی شهرستان، در خصوص پارک جنگلی سیمره و نحوه خدمات به مسافرین گفت: پارک جنگلی پل سیمره برای استفاده مسافران دارای چشم اندازی زیبا و بکر بوده و قرار گرفتن رودخانه خروشان سیمره و جاده ترانزیتی در حاشیه پارک مذکور، به ظرفیت این پارک افزوده است.

وی اضافه کرد: در این راستا جهت بهره مندی مسافران نوروزی،تامین آب شرب، سکوهای نشیمن، تسطیح جاده ورودی به داخل پارک، راه اندازی سرویس بهداشتی عمومی و پاکسازی محیط داخل از زباله ها، انجام شده است. 

وی با اشاره به ظرفیت‌های خوب این پارک گفت: میراث فرهنگی و منابع طبیعی نسبت به اتخاذ تصمیماتی در راستای تقویت ظرفیت گردشگری پارک جنگلی همت کنند و اگر این محیط در اختیار بخش خصوصی قرار گیرد نهایت استفاده را از ظرفیت های موجود انجام خواهد داد.

کد خبر 2754044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha