۱۳ تن خرما برای تنظیم بازار در کردستان خریداری شد

مدیر تعاون روستایی کردستان گفت: ۱۳ تن خرما توسط اتحادیه تعاونی های روستایی استان به منظور تنظیم بازار ماه مبارک رمضان خریداری شد.

به گزارش کرد پرس، بهرام کوشکی گفت: از میزان خرمای مضافتی خریداری شده تاکنون ۶ تن آن توزیع و به فروش رفته و مابقی آن هم در حال توزیع است.

وی با اشاره به اینکه قیمت خرمای اتحادیه تعاون روستایی کمتر از قیمت این محصول در بازار عرضه شده است، افزود: هر کیلوگرم از این خرما به قیمت ۷۱ هزار و ۴۰۰ تومان توزیع شده این در حالی است که قیمت خرما در بازار حدود ۹۰ هزار تومان است.

مدیر تعاون روستایی کردستان اظهار کرد: این مقدار خرما در بین فروشگاه های تعاون روستایی موجود در شهرستان های استان و همچنین روستا بازارها توزیع شده است.

کوشکی ادامه داد: در حال حاضر در شهرستان های سنندج، دیواندره و قروه روستا بازار وجود دارد که کالاهای موجود در آن با قیمت کمتر از بازار به مصرف کنندگان عرضه می شود.

وی یادآور شد: ۳۵۰ تن میوه شامل ۱۵۰ تن سیب قرمز و زرد و ۲۰۰ تن پرتقال در ایام عید امسال توسط اتحادیه تعاون روستایی استان خریداری شد که در روزهای تعیین شده و در قالب ۳۰ غرفه در سطح استان به فروش رفت.

کد خبر 2754115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha